Thursday, November 10, 2011

Al-Amin tercinta :D

Fuuh..penat berjalan seharian tadi. Alhamdulillah dapat juga jumpa guru-guru al-Amin di waktu cuti midbreak ni. Kenapa ktorg sibuk-sibuk nak pegi sekolah? sebabnya kami dah BOSAN duduk rumah! hehe..giler tak sedar diri langsung kami ni.ye la,after cuti ni ada 3 midterm yg bakal dihadapi. Boleh pulak tak study bila duk rumah dan cakap bosan sebab tak buat apa-apa :D



Bangunan sekolah yang baru dibina. Insyaallah akan siap bulan depan.



owh sekolah terchenta! tempat sukan,perhimpunan dll.


Antara amanat dan pesanan cikgu-cikgu tadi:

1.Belajar rajin-rajin dan sungguh-sungguh

2.Semoga berjaya dunia akhirat

3.Jaga al-quran. Hafal quran pilihan kita. Kita dapat hafal atas bantuan Allah. So, takkan nak tinggalkan macam tu je hadiah pemberian Allah? *tersentap!*

No comments: