Wednesday, August 3, 2011

Situasi sewaktu terawih di Taman Melewar

"kanan ade ruang..so,sy rapatkan saf ke kanan dan sepatutnya org sebelah kiri ikut sama la kan.ni tak.die statik je.
org sebelah kiri pulak tarik saya ke kiri.sy rapatkan saf sebelah kiri dgn harapan org sebelah kanan sy akan ke kiri.statik juga.
haha akhirnya sy yg bergerak kanan kiri..habis je salam,tukar saf lain."

P/s: Walaupun syaitan takde, bukan ke rapatkan saf tu menunjukkan perpaduan umat Islam?seronokkan kalau saf tu lurus dan xde lubang kosong pon.macam barisan nak pegi perang..oh indahnya!

3 comments:

Harir Al-Azraq said...

huhu..tau xpe. nasib baik hari ni saf rapat2. kalau smlm2..sampai naik serba salah..g belah sini, sblh sana pulak xnk gerak..huhu...

p/s: fizah, mada da move blog baru.

HafizahNik said...

kan..serba salah rase.ok fiza update blog baru mada :)

Nailofar said...

haa btol. serba salah sgt kan? ramai yg still x faham lagi. in fact ramai yg selesa solat x rapat2. rasa cm ada angin..