Wednesday, May 18, 2011

Ucapan Hari Guru


Kali ni istimewa. Saya dapat ucapan balas Hari Guru daripada seorang guru yang cukup saya sanjungi dan kagumi sampai sekarang.

Ucapan tersebut berbunyi:

"Tq Hafizah. I pray that throughout your journey in this life Allah will always enrich you with the best teachers ( your own family, friends or future husband )"

Beliau adalah cikgu Hawa Yasmin, guru Matematik Tambahan di Sekolah Menengah Islam Al-Amin Gombak. Saya saaaaaaangat terharu menerima ucapan sebegitu dari cikgu ^_^
Tapi kan,macam ada bau2 suruh kahwin je ni.hehe

Insyaallah cikgu,kalau dah bertemu jodoh, saya akan pastikan cikgu datang wedding saya.

Semoga kita bertemu di Syurga nanti cikgu!

Saya menanam cita-cita nak jadi cikgu Matematik Tambahan juga suatu hari nanti. Tapi..tak tahu bila masanya. I pray that all of us can be a good teacher to everyone else.

No comments: