Monday, December 6, 2010

My CATs International Malaysia Cat Show 2010

4-5 Dis 2010 telah diadakan MyCATs International Malaysia Cat Show di PICC[Putrajaya International Convention Center].Pertandingan kucing telah dijalankan.Dan kami sekeluarga berkesempatan ke sana pada petang semalam.Wah..sampai-sampai je terus teruja tengok kucing comel-comel belaka!


bersama cat lovers yang lain,nani dan yasmin


First time tengok pertandingan kucing.Judges semuanya datang dari luar negara.Ada satu accident berlaku masa pertandingan berlaku.Salah seorang judge berdarah tangannya selepas digigit dan dicakar oleh kucing yang terkejut setelah melihat flash dari kamera salah seorang pengunjung.Uish..banyak jugak darah!


gebu kan kucing ni?!



alahai..pandai berdiri pulak tu!

Lepas puas tengok kucing-kucing tu semua,kitorang jalan-jalan pulak kat Putrajaya.Sempat jugak solat asar kat masjid besi @ Masjid Tunku Mizan.

Haaa gambar kucing 2 ekor kat bawah ni kalah tanpa bertanding.ahahahahahha!dah out awal-awal.kesian mereka ^_^


kuning yang baru melahirkan 4 ekor anak :)



sepupu kepada kuning.sangat nakal dan suka buat bising..


2 comments:

Hanaa said...

kesiannye pupu kalah tanpe bertanding

Lensa TANGAN said...

sebab die bising sangat..nyanyi kuat2 x de lagu.so,para juri kate x sedap..tha's why lah kalah tanpa bertanding