Wednesday, November 24, 2010

Baby Izaidah


Assalamualaikum dan selamat malam semua!

Aish..sekarang ni dah tak dak keje.so,blogwalking!hehe

Jalan punya jalan,sampailah kat blog Izaidah.kawan waktu kat dq dulu.dah selamat pun melahirkan 1st hero mereka,namanya ABDUL AZIZ AL-HAKIM.wah3..sedap namanya!tapi sy tak berkesempatan lagi melihat dan menziarahi mereka sebab sekarang tengah cuti dan mereka pula berada di Kuantan..

Rupa-rupanya Izaidah sekeluarga menyewa di rumah kawan sy punya tutee punya nenek.ada pening?haha..pendek cerita,mereka sewa di rumah kenalan kawan sy la..haaa!boleh la pegi lawat mereka lepas cuti ni :)

Esok dah nak bertolak ke Dungun.jadi komiti untuk program tahfiz kat sana,Tahfiz Ar-Redha.



Weekend ni ramai pulak la nak tunang.Sorang kat Gombak ni..sorang lagi kat Melaka.Maaf ye kawan-kawan sebab tak dapat nak datang.terpaksa ke Dungun.Sy doakan semoga korang cepat2 ke jinjang pelamin.amin ^_^

Semoga selamat semuanya.

No comments: