Wednesday, July 28, 2010

277


ada apa dgn 277?

hehehehehe..

no talipon saya start dari nombor 277 jugak..

i like dis no very much!

[post yg bersahaja..]

teringat setahun yg lepas..ketika maghrib kami berkumpul beramai-ramai di M4 utk majlis
berbuka puasa gen7 banat.

malam tu ada kelas tahfiz.tapi,sebab dipujuk oleh kawan2,merelakan juga diri ini pergi ke iftar jama'ie tersebut.rupa-rupanya mereka nak sambut birthday!

1st birthday celebration oleh rakan2 yg mempunyai matlamat yg sama iaitu menjaga al-quran sebaik mungkin.



sungguh terharu dgn usaha mereka.sungguh!takkan ku lupa sampai bila-bila ^_^

___________________________________________________________________

tadi syifa' ajak celebrate birthday kat Tanjung Lumpur.Yes!saya nak je join!sekali dgn Cik Hawa.

Allah,aku mohon agar aku tak selalu bad mood dgn mereka.merekalah sahabatku sampai bila-bila.aku pohon agar kami graduate sama-sama.dapat pakai jubah konvo sama-sama.

Dengan peningkatan umur,aku berharap agar lebih matang dalam berfikir,nak tambah ilmu banyak2,nak improve public speaking,nak rajin pergi usrah dll.

Banyak je lagi..tapi cukuplah yg ni dulu :)

No comments: