Tuesday, March 30, 2010

Diari 28 March 2010

Haritu sempat pergi ke Pesta Buku Antarabangsa Kuala Lumpur dgn menaiki bas uia.

Tau pon last minit.Alhamdulillah la banyak lg tempat kosong.Sy bersendirian sahaja..cuma ditemani oleh Izzah CH dan kawannya,Farah.

Nak ajak org lain,tp x tau sapa.Tiba2 Syimah buzz!tapi dia pon x pergi coz $%&*#$$$$.

Sampai2 kat PWTC,ktorg amik keputusan nak balik rumah dulu.rindu la dgn rumah.dah brp minggu x balik.ni..dpt balik skjp pon jadi la.

Sampai rumah pukul 12 tgh hr.Ramai yg amat org kat Pesta Buku.Macam2 jenis orang.Macam2 gelagat.

Balik rumah naik LRT.pastu naik teksi.Mula2 ceriga jugak dgn driver teksi ni::nekad::

Kalau die nak buat apa2,memang aku akan bukak je pintu teksi ni walaupon tgh bergerak.

Tp mujur x de apa2.cuma appearance die je menakutkan.x kemas.

Balik rumah::puas::dapat tgk muka umi ngan abah.

Lunch,ktorg makan pizza.pastu,kol 2 nak kne g PWTC balik coz nak cr buku yg Syimah ngan Wan Salihah pesan.

Terbaca post Lina kat fb.apelagi,tumpang Lina ke pesta buku bersama adik-adiknya.

Suka tgk adik Lina yg berhi baco buku..

Lastly,jumpa buku yg dicari-cari.

Sangat penat.pukul 5.30 ptg,bas bertolak pulang UIA Kuantan.

::Tido::

Benti kat RnR Temerloh.Ramai giler orang India.lebih kurang ada 10 bas.mereka ni nak ke Maran.Ada pesta kot.Toilet pon dipenuhi dgn mereka yg nak mandi!aiyoo mana boleh mandi dlm toilet.

Nak makan pon kena beratur dicelah-celah mereka..huhu

Akhirnya,perut kenyang jugak.meneruskan perjalanan.

Pukul 10 tiba di UIA.

No comments: