Saturday, November 28, 2009

Salam EidulAdha buat semua..

Allahuakbar..allahuakbar..wa lillahilhamd

Alhamdulillah kita sekali lagi dapat berjumpa dgn EidulAdha..syukur ya Allah.

Seperti biasa,rumah ni akan sibuk pada malam raya..:)



Kali ni,sy ditugaskan utk memasak puding buah..yum3.Nani kena masak pizza!Aliah pulak kena buat kek batik.


our pizza!seafood pizza

Emm..lain kali nak masukkan puding gula hangus la dlm list utk raya haji ni..hehe

Dah lama rasanya x raya di klate..lame apenya..last year raya haji kat klate la..aah baru teringat!haha

raya di Sg Buloh

Apa2 pun,ingat balik kepada kisah Nabi Ibrahim dan anaknya Ismail.Moga,kita dapat membuat pengorbanan yg dapat meningkatkan saham kita di akhirat kelak!

Kesenangan memerlukan pengorbanan..=)

4 comments:

Lurve Najeeha said...

jah bg resepi pizza.:)

NUR HAFIZAH NIK MOHD HASYUDEEN said...

muna,panggilan manje tu kat sms je blh tau!haha

resepi pizza?ktorg pun cr kat internet je..sonang ajo!

Lurve Najeeha said...

heheheh yeke sayang ku..owkay ye "bear in MIND to all followers of this blog "JAH is MINE:) " restrictly NO SHARING!! deal kan jah:) *hati berbunga2*

NUR HAFIZAH said...

muna:haha