Friday, September 11, 2009

21 Ramadhan

Segala puji bagi Allah akhirnya sampai juga aku kat rumah kol 3 td.hajatnye nak naik bas balik rumah tp lame sgt utk bas rapid itu sampai ke tmn melewar,so aku ambil keputusan naik teksi.kena rm3.30..mahal sungguh la.kalaulah aku punye beg x berat,dah lame aku jalan kaki..mahal sgt la rm3 dr greenwood ke tmn melewar..huhu

sekarang ni nak upload gambar ktorg iftar kat Sarathai Kitchen..


all of us with prof Torla

sume tgh khusyu' makan

bergambar sebelum pulang..suatu kemestian..


td dah start bukak buku econs.kena start dr skarg la.kalo x susah nnt..huhu

td baru je msg dgn sorang kawan yg on the way nok kelik klate..semoga die selamat sampai..^_^

antara soalan yg ditimbulkan oleh beliau ialah:

kadang2 jelous tgk org msg2 dgn "pakwe"..kita husnuzzon je la dgn Allah..
cne fiza blh bertahan?


my ans:

may be sy sibuk dgn studi kot.ntahla sy x reti nak couple2 ni..sy cuma preparekan diri utk jd baik..


kadang terlintas juga di hatiku nak bercouple..for me,klu nak couple,baik kawen terus!
hehe..pastu couple ngan husband..

fikir2kan..

No comments: