Sunday, August 16, 2009

Makan Malam Bersama Anak-anak Yatim

Alhamdulillah semalam dapat menghadiri MAJLIS MAKAN MALAM BERSAMA ANAK YATIM.

Comel2 dan hensem2 belaka..hehe

Sebenarnya, ini program umi.Tapi,haritu aku nak join.So, semalam kami(4 org) pergi.

Ada Nazrey Johani pulak tu..best!

Dapat tgk secara live and dekat2..mmg puas hati..=D


Dewan MPS,Taman Gombak







nazrey:adik makan dah?
adik:dah!makan kat situ!




ade mak cik tu ckp,ni anak Nazrey..wallahua'lam



Dari Abu Hurairah r.a katanya, Rasulullah s.a.w bersabda:”Orang-orang yang bertanggungjawab mengurus anak yatim, baik dari keluarga sendiri atau tidak, maka aku dan dia seperti dua ini di syurga kelak.” Dan baginda memberi isyarat dengan merapatkan jari telunjuk dan jari tengah (ertinya berdekatan).”
(Bukhari)

anak yatim merpersembahkan nasyid



menerima cenderamata











Candid 4m my bro

bersama Nazrey..(asal la adik aku tu jauh sgt?)

No comments: