Thursday, June 25, 2009

I made new friends at USIM

Hari ini sudah masuk hari kedua saya pergi ke USIM cawangan Pandan Indah.

Kenapa saya ke sana?

Hehe..hari selasa hari tu dapat call dari Husna Idris(kawan DQ).Die offer utk free scaling kat USIM sbb skrg die tgh klinikal.So,i have to be her patient first.hihi

Semalam pegi utk dental check up je..x sempat la nak buat yg lain coz masa yg terhad.

Rupanya ramai jugak kawan-kawan al-amin yg dtg..=D

Antara bakal doktor yg merawat saya ialah husna dan sahabatnya,Huda.

Rupanya mereka ini satu sekolah menengah dulu..kedua-duanya berasal dari Kelantan.

Ramah rupanya mereka ni.Asyik je bercakap dgn patient utk hilangkan rasa boring dan takut.wahaha..

Saya masih fobia lagi nk jumpe doktor gigi!

Bukan budak kecik je tau~

Hari ini pula saya datang utk tampal gigi.Hari ini,partner Husna org lain pulak.Afiqah namanya.

Rupanya die ni kawan Nabilah Ibrahim..ataupun schoolmate dgn Nabilah.

Semakin ramai kenalan di USIM.Alhamdulillah..=P

No comments: