Friday, May 8, 2009

IIUM

Assalamualaikum wbt.

Alhamdulillah telah selesai segalanya perkara yang perlu dibuat pada hari ini dan semalam.Badan ini sangat penat dan letih setelah mengharungi perjalanan selama 4 jam pergi balik ke IIUM pj.




Tujuan aku ke UIA pj hari ini adalah utk mengambil nota Komputer daripada Asilah.Emm..dah berminggu aku berjanji kpdnya utk mengambil nota tersebut.Alhamdulillah,akhirnya dipermudahkan Allah hari ini.

Sesampai sahaja aku di UIA,terus ku meluru ke bilik ex-rommateku dahulu.Rindu pada mereka!
Tapi sayang kali ini aku tidak sempat berjumpa dgn insan yg banyak memberi motivasi kpdku dahulu.Biarlah..moga2 dirinya sentiasa dilindungi Allah.
Rupanya aku ni banyak cakap juge ye..tetapi selalulah ingat:
senyap berzikir di dalam hati adalah lebih baik daripada banyak bercakap perkara yg sia2
Nak tergelak pula apabila terima komen daripada sahabat Al-Amin:

haha..kat kuantan pun kat uia,ni dah balik pun pegi uia lg..mmg syg betul ye ngn uia fiza..mentang2 la C_ _ _ _ _ _ _ s dapat A..hehe.
Aah baru aku perasan.Rupa2nya aku ni peminat setia UIA.haha
Semoga apa yang aku lakukan hari ini diberkati Allah dan moga2 hari ini lebih baik dari semalam..=)

2 comments:

مرضيا تي محمد جا ميلي ~ said...

dulu pun aku sangat bercita2 nak masuk uia.

Tapi disebabkan few reasons, terpaksa back off, and betray, and lari from uia.
haha

anyways, uia mmg rox!
haha

MATH STUDENT said...

atie:
owh kamu lari dr uia ya!
haha